Tutoriale do Valve Hammer Editor

Tutoriale to nic innego jak chronologicznie uporządkowane instrukcje, mające na celu pomoc w wykonaniu pewnych rzeczy. Poniższe tutoriale będą dotyczyć edytora map do Counter Strike - Valve Hammer Editor.

Na razie opracowałem 3 swoje tutoriale, ale jak będzie jakiś ciekawy problem, to zrobie kolejne( przy aktualizacji strony, już wiem, że te tutoriale bardzo się ludziom przydały - linki do nich znajdują się na wielu stronach, a prócz tego powstały ich odpowiedniki na youtube.com :) - dziwny zbieg okoliczności, że akurat szyba i drabinka :) ).

1. Szyba w Valve Hammer Editor
2. Drabinka w Valve Hammer Editor
3. Uproszczona kompilacja za pomocą pliku .bat (dodatkowo plik do pobrania)

Linki do tutoriali z zewnętrznych serwisów.
Jak do tej pory największy zbiór polskich tutoriali do VHE i w ogóle traktujących o level design'ie znajduje się w serwisie hlmaps.noskill.pl (dawniej mapping pl).
Podział kategorii tutoriali w serwisie hlmaps.noskill.pl:

1. Tutoriale do VHE - podstawowe
2. Tutoriale do VHE - zaawansowane
3. Tutoriale związane z kompilacją mapy
4. Modyfikacje kodu źródłowego Half-Life
5. Tutoriale bez przydziału (modele, słownik mappera, ograniczenia silnika HL itp.)

I pozostają jeszcze kopie tutoriali (bardziej opisy bytów pod czytego HL'a) z dawnego serwisu http://worldcraft.halflife.pl.

Niżej podane tutoriale są własnością tegoż nieistniejącego już serwisu.

1. Efekty
2. Byty funkcjonalne
3. Elementy gry zespołowej
4. Elementy informacyjne
5. Lista sprite'ów
6. Oświetlenie
7. Ukryte przełączniki
8. Wyposażenie
9. Byty niesklasyfikowane