de_szopenery by Wamper

Untitled Document

Uwaga: Screeny z edytora - nie wyglądają najlepiej, ale innych nie mogłem zrobić. (kliknij, żeby powiekszyć)

 

Dane techniczne:

Nazwa de_szopenery
   
Czas wykonania 2 miesiące
Data ukończenia nie ukończono
Czas kompilacji przerwana
Ściany 4441
Płaszczyzny 26649
Obiekty punkt. 100
Obiekty solidne 88

Unikalne tekstury

76

Opis mapy:

To jest właśnie to coś, dla czego postanowiłem zacząć mapować - moje osiedle - jedno z jasielskich, tudzież na ulicy Szopena (stąd nazwa Szopenery). Mieliśmy z kolegami plan, żeby zrobić mapę osiedla i grać na niej w CS'a. No to poszukaliśmy programów itd. Chęci były, tylko nie było doświadczenia i ogólnej wiedzy. Nie wiedziałem wtedy, że silnik HL'a ma jakieś ograniczenia i "kroiłem", "ciąłem" itd. mapę jak tylko mi się podobało. Troche się napracowałem, ale co z tego, jak skompilować mapy już nie szło. Od razu zwiecha - milion errorów i klapa.

Po roku odnalazłem plik tej mapy i zrobiłem screeny w edytorze. Nie chcę już wracać do tej mapy - naprawić ją czy coś, bo zajęłoby to za dużo czasu. Lepiej wziąść się za jakąś inną mapę. Ogólnie to sobie obejrzyjcie te screeny i zwróćcie uwagę na screen 3 - jest tam ławka, której teraz nie ma. Została bezczelnie nam zabrana - "wyrwana z korzeniami". Nie ma co - najlepsza ławka na osiedlu. Co prawda mamy jeszcze na osiedlu 11 innych ławek, jak można zauważyć na innych screenach, no ale tamta była centralnie najlepsza ;) (pozdrowienia dla kumpli z osiedla xD )

Ogólnie to mapa była skończona w jakichś 75 %. Jak widać nie ma drzwi w klatkach, okien na klatkach itd... W ogóle to gdybym teraz robił tę mapkę to zrobiłbym to całkiem inaczej, nie męczyłbym się w rozciąganie tekstur itd... Wtedy zabrakło doświadczenia. Może kolejna mapka będzie bardziej udana. ;)